24 Aralık 2017 Pazar

        ' BİLMEYEN   KALMASIN '                                          Daha çok minicik ama sizinle kocaman bir aile olucak sayfamla sizlerleyim.....                                                                                                                             Bloğumda ilk yazım kısacası hiçbirşey bilmiyorum ve sadece yazmak istiyorum herşeyi, doğru yazamadım mı ? imla hatasımı var..:( Olsun ben sadece yazıyorum hepsini öğrenicem elbet... Konuşmak istersinya çoğu zaman , yoktur yanında kimse benim öyle değil artık siz varsınız. Yazmamı istediğiniz ne varsa... Bloğumun ismini düşünürken aslında amacımı belirten bir isim olmasına karar verdim . Sayfamın içeriğinde çoğumuzun merak ettiği konuları araştırıp yer vermek istiyorum .sizlerde bana merak ettiğiniz konular hakkında mail yada mesaj yolu ile ulaşabilirsiniz. Bilgi paylaştıkça amacına doğru yere ,doğru adıma , karara ulaşır..                                                                                                                                         Hangimiz bir fikre ihtiyaç duymadık ki ; bu bazen ilk defa duyduğumuz bir konuda araştırma merakı , bazen yeni bir iş fikri , bazen tatilde nereye gitsek  sorusu , bazen hangi aracı seçmeliyim , yada nasıl bir ev.. bu örnekler saymakla bitmez o halde gelin ışık tutalım sorularımıza ; her bakış açısı yeni bir hayattır.  O halde '' Bilmeyen kalmasın  '' deyip başlıyalım sevgili okurlarım..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

VFX PRO FONDÖTEN VE BAZ

Bende merak uyandıran kullanmak için elimdeki ürünlerin bitmesini beklediğim Türkiye'de üretildiğini ve 'helal sertifikalı ' old...

Populer Yayınlar