21 Ocak 2018 Pazar

EVDE NEMLENDİRİCİ KREM YAPIMI

Sizlere söz verdiğimi hatırlayıp mercek altına aldığım ev yapımı mucizevi nemlendirici tarifimi kısaca anlatmak istiyorum.
 Piyasada o kadar çok seçenek var ki ve o kadarda bilinçsiz tüketici, bir çoğumuz cilt tipimizi bilmiyoruz bile o yüzden bazı marka ve ürünlerin hakkında olumsuz yorumlar oluşabiliyor. Cildinin daha da kötü olduğunu iddia edip memnun olmayan müşteri sayısı artıkça doğal, ev yapımı bir krem yok mu dediğinizi duyar gibiyim..:) O zaman  evde kendi kremimizi kendimiz yapalım.
* BEPANTHOL cilt bakım kremi
(Ciltte kuruluğa bağlı dökülme ve kızarıklık gibi durumlarda içeriğinde bulunan B5 sayesinde cildin ihtiyacı olan nemi geri kazandırarak cilt bariyerini dış etkenlere karşı koruyarak cilde ihtiyacı olan nemi verecektir)
* MADECASSOL merhem
(Yüzeysel 1. ve 2. derece yanıklar, kapanmayan yaralar, çeşitli kozmetik ürünlerine bağlı leke ve yaralar, sünnet yarası, meme ucu çatlaması vs.. onarıcı )
* HAMETAN  krem
( cerrahi yaralar,2. derece yanıklar ,bebeklerde pişik tedavisi, kuru çatlak ve yırtılmış derinin iyileştirilmesi gibi birçok faydası var.)

Sizlere liste halinde sunduğum ürünleri hazırlarken cam bir kase kullanıyorum hepsini sıra ile sıkıp, özellikle belirtiyorum 'tahta kaşık  ile karıştırıyorum .Sıraladığım ürünleri yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyorum maliyeti oldukça ucuz 15 tl-30 tl arası), yağlı bir kıvam halini alan karışım kuru bir cilde sahip olmama rağmen abartırsam, ertesi gün cildime yeni krem sürmüşüm gibi yoğun bir nem hissettiriyor kendini. O yüzden fındık büyüklüğünde bir damla bütün yüzüme yeterli oluyor. Özellikle duş sonrası kullanmayı seçiyorum çünkü, gözeneklerime işleyip onardığını ertesin gün aynaya baktığımda gözlemleye biliyorum. Eğer içerisine etkisini arttırmak adına vitamin ilavesi yapacaksanız ben fikrimi belirteyim vitamin ampulünü periyotlar halinde tek başına temizlenmiş cildinize yedirerek uygulamak daha doğru olur. Vitamin ampulünü kreme karıştırmayı denedim fakat E vitamin ampulü ilave ettiğim krem karışımının bir kaç gün sonra rengindeki sarılıktan bozulduğunu gözlemledim.Banyo dolabında diğer bakım kremleri yanında duruyor içerisinde vitamin ampulü bulunmadığından buz dolabında saklamıyorum .Ben memnun kaldığım için sizlerle paylaşmak istedim umarım işinize yarar sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

VFX PRO FONDÖTEN VE BAZ

Bende merak uyandıran kullanmak için elimdeki ürünlerin bitmesini beklediğim Türkiye'de üretildiğini ve 'helal sertifikalı ' old...

Populer Yayınlar